Obur Yılan


Obur Yılan


Sürüm;
Yılan Oyunu 2-1.1.2013

Mevcut olan diller;
Kurdî
Türkçe
English

İNDİRMEK İÇİN BURAYI TIKLAYIN LÜTFEN...




20 yorum:

  1. Allah yok hadisleri boşuna yapıyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dostum galiba yorumu yanlış yere yaptın Allah şaşırttı desek fena olmaz herhalde :)

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. farklı odalarda bir seçenek hata bunu bende ilk denememde yapmıştım ama sonra kodlamayı öğrenince bunun daha pratik bir yolunu buldum :)
      öncelikler bir boş oda oluştur ve oralaya obj_dil diye bir obje yerleştir
      yine aynı odaya seçilecek dil butonları ekle örneğin ingilizce ve türkçe
      neyse bu kadar obje yeter şimdi birazda kodlama

      öncelikle ingilizce butonuna mouse_left_press kısmına global.dil=1
      sonra yine türkçe butonuna mouse_left_press global.dil=2 de

      bunun anlamı şu ingilizce için global.dil=1 türkçe için global.dil=2 olacak

      şimdi bir başka oda yapıp oraya başla butonu ekleyelim

      başlat butonun draw kısmına şunu yazacaz
      if global.dil=1 draw_text(buton.x,buton.y,"Start")
      if global.dil=2 draw_text(buton.x,buton.y,"Başla")

      Sil
  3. Olayın ana fikri bu :) inşallah olmuştur

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. bir ara dizüstümü aldığında örnek yapıp yollarım sana :)

    YanıtlaSil
  8. sevinirim...
    ayrıca söylemek istediğim bir şeyler var...
    öncelerden yaptığım bir oyunda 1'e basınca silah.. 2'ye basınca bıçak geliyordu...
    1.sorum:
    örneğin bıçak oluşunca karakterle birlikte hareket etmiyordu.bunu nasıl düzeltebilirim..
    2.sorum: silaha basılınca atılan merminin silahın baktığı yönden çıkmasını nasıl sağlayabilirim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. merminin yönüyle ilgili ders

      http://gamemaker-abdullahyildirim1988.blogspot.com.tr/2014/02/mermiyi-silah-yonunde-ateslemek.html

      Sil
  9. bıçak objesinin x ve y kordnatlarına karaterin kordinatnı yaz örneğin

    obj_karakter ve obj_bicak diye iki obje varsa

    obj_bicak 'ın step kısmına
    x=obj_karekter.x
    y=obj_karekter.y

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2. soru kolayda örnek olması lazım bilgisayar şuanda evde olduğu için ancak martta örnek yollarım ...
      global.can meselesinde muhtemelen hata yapıyorsun

      global.can=100 koduna benzer kodu create eventa koymuşsundur ondan
      kdu game start bölüme yerleştirirse hal olur

      Sil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. http://gamemaker-abdullahyildirim1988.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. create event kısmına değil game start kısmına aynı kodu yaz :) hal olacaktır.
      game start bölümü için other event kısmına bak

      Sil